0 POZYCJI
KOSZYK JEST PUSTY
NOWOŚĆ

6. bierze!

wydanie jubileuszowe

(0 ocen)
 Sprawdź recenzje
49,00 zł
36,26 zł
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 12,74 zł
Stan magazynowy:
Duża ilość
Wysyłka:
24h
Dostawa
Produkt posiadamy w magazynie i wyślemy go w ciągu 24 godzin w dni robocze.
Uwaga! Całkowity czas oczekiwania na zamówienie = czas wysyłki podany na stronie każdego produktu + dostawa przez przewoźnika.
Podane terminy dotyczą dni roboczych (poniedziałek-piątek, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
Cennik dostaw
Cennik dostaw
Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski.
Dla zamówień od 150 zł oferujemy dostawę GRATIS!
Płatność elektroniczna (PayU)
Kiosk RUCHu - odbiór osobisty6,99 zł
Poczta Polska - odbiór w punkcie8,99 zł
Kurier pocztowy10,99 zł
Paczkomaty InPost11,99 zł
Kurier13,99 zł
Płatność za pobraniem
Poczta Polska - odbiór w punkcie11,99 zł
Kurier pocztowy13,99 zł
Kurier16,99 zł
Dodaj do schowka

6. bierze!

Sto lat! Sto lat! Niech żyje, żyje nam! Wasza ulubiona karcianka obchodzi swoje 25. urodziny! Jeśli szukasz bestsellerowej gry dla całej rodziny, to "6. bierze!" będzie doskonałym wyborem. Na całym świecie sprzedano ponad cztery miliony jej egzemplarzy! Gra jest przeznaczona dla 2 do 10 graczy w wieku od 8 lat.

W trakcie rozgrywki, Twoim zadaniem będzie pozbycie się z ręki wszystkich kart z byczymi głowami, poprzez układanie ich w jednym z czterech rzędów. Musisz jednak uważać, bo jeśli zostaniesz zmuszony do dołożenia szóstej karty do któregokolwiek z rzędów, będziesz musiał wziąć jego zawartość. Każda zebrana w ten sposób karta, to minus jeden punkt za każdą głowę byka, znajdującą się na niej. Wystrzegaj się zatem kart z dużą ilością byczych głów!

Wydanie jubileuszowe wprowadza 28 kart specjalnych z siedmioma różnymi akcjami, które pozwolą uniknąć byczych głów i przeniosą rozgrywkę na wyższy poziom. Wariant ten jest przeznaczony dla 2 do 8 graczy. Podsumowanie kart specjalnych:

5. rząd - po zagraniu tej karty, gracz rozpoczyna piąty rząd

7. bierze - przy zagraniu tej karty, gracz nie zbiera rzędu nawet jeśli zagra szóstą kartę

wstawienie - po zagraniu tej karty, gracz nie dokłada zagranej karty na koniec odpowiedniego rzędu

zamiana - po zagraniu tej karty, gracz bierze zagraną kartę na rękę i wybiera nową kartę z ręki do zagrania, a następnie umieszcza ją w odpowiednim rzędzie

przeniesienie - po zagraniu tej karty, gracz przenosi dowolną kartę do innego rzędu, zanim umieści swoją kartę

stop - tę kartę należy umieścić na końcu dowolnego rzędu, zanim gracz zagra swoją kartę; ten rząd jest zablokowany

plus / minus - tej karty można użyć tylko jeśli gracz ma zebrać rząd; zamienia ona ujemne punkty jednej zabieranej karty na dodatnie

Przystępność zasad i emocje towarzyszące rozgrywce sprawiły, że "6. bierze!" została doceniona przez graczy na całym świecie i po dziś dzień, uważana jest za jedną z najlepszych gier karcianych. Potwierdza to przyznana w 1996 roku, prestiżowa nagroda Stowarzyszenia MENSA, w kategorii najlepsza gra umysłowa.

Zawartość: 132 karty, bloczek punktacji i ołówek, instrukcja

Wiek: 8+

  • Kategorie:
    1. Gry planszowe i karciane »
    2. Gry rodzinne, familijne
  • EAN: 5906395350414
  • Wymiary: 09.5x12.0cm
  • Waga: 0.01kg
  • Typ oprawy: pudełko kartonowe
  • Sposoby i terminy dostawy:
    • Paczka w RUCHu - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w urzędzie Poczty Polskiej - dostawa 2 dni robocze
    • Kurier pocztowy - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w Paczkomacie InPost - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa kurierem - dostawa 1 dzień roboczy
  • Ważne informacje o wysyłce:
    • Całkowity czas oczekiwania na paczkę = termin wysyłki + dostawa wybranym przewoźnikiem.
    • Nie wysyłamy paczek poza granice Polski.
    • Dostawa do Paczkomatów InPost jest realizowana po wcześniejszym opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem.
    • Podane terminy dotyczą wyłącznie dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).

Inne autora

Inne z kategorii

Inne producenta

Inni Klienci oglądali również

- 26 %
22,19 zł 29,90 zł
Do koszyka

Katarzyna jak sprężyna Zwycięzca bierze wszystko

Książka
Katarzyna jak sprężyna wraca do gry! A gra toczy się tym razem o poważną stawkę – w szkole organizowana jest charytatywna zbiórka żywności. Szczytny cel i odpowiedzialne zadanie – to jest to! Kiedy uczniowie wszystkich klas stają do ...
- 35 %
22,84 zł 34,90 zł
Do koszyka

Skąd się bierze... to wszystko, z czego korzystamy na co dzień

Książka
Jeżeli wszystko chcesz wiedzieć, wszystko zrozumieć, wszystko Cię interesuje i zadajesz mnóstwo pytań - oto książka, dzięki której zaspokoisz swoją ciekawość.• Ile może udźwignąć dźwig?• Dokąd podróżują śmieci...
36,90 zł
Do koszyka

Plansza Skąd się bierze cukier? Skąd się bierze miód?

Szkoła i biuro
Skąd na półkach w naszych domach jest cukier i miód? Na planszy dzieci będą mogły zobaczyć, jak wygląda powstawanie obu słodkości. Na jednej stronie obejrzą, jak sieje się i zbiera buraki cukrowe, a następnie produkuje z nich ...
- 34 %
19,22 zł 29,00 zł
Do koszyka

Baśnie braci Grimm część 2

Audiobook na CD
Baśnie braci Grimm należą do klasyki literatury światowej. To właśnie w tych opowieściach po raz pierwszy pojawiły się takie zwroty, jak "dawno, dawno temu" czy "za górami, za lasami". Teraz możemy przypomnieć je sobie w nowy...
- 38 %
15,54 zł 24,90 zł
Do koszyka

Wielka księga wiedzy Skąd się bierze jedzenie?

Książka
„Skąd się bierze jedzenie?” to wielka księga wiedzy o nasionach. Dowiesz się z niej, która roślina potrzebuje wiatru aby wyrosła, która rośnie w ciemności, a która tylko pod wodą. Poznaj rośliny i ich owoce, sposoby sad...
- 37 %
18,79 zł 29,99 zł
Do koszyka

Baśnie braci Grimm

Książka
Nowe wydanie opowieści spisanych na podstawie baśni braci Jakuba i Wilhelma Grimmów. Klasyka literatury dziecięcej. W zbiorze znalazły się znane baśnie z ponadczasowego kanonu, m.in. Czerwony Kapturek, Królewna Śnieżka, Kopciuszek, Jaś i ...

Recenzje

DODAJ RECENZJĘ
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!