0 POZYCJI
KOSZYK JEST PUSTY

Jak kupować?

W sklepie internetowym AleMaluch.pl zamówienia przyjmowane są wyłącznie poprzez stronę WWW.

Poniżej znajdziesz podstawowe informacje opisujące, jak krok po kroku złożyć zamówienie w naszym sklepie. W przypadku jakichkolwiek pytań czy problemów prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta, który chętnie pomoże i doradzi w zakupie.


1. Wybór pozycji do zakupu

- Dzięki wyszukiwarce umieszczonej na górze strony.
- Korzystanie z działów tematycznych: lista produktów w kategorii.
- Korzystanie z zestawień: lista bestsellerów, nowości czy zapowiedzi.
- Po znalezieniu interesującej pozycji, kliknij przycisk "Dodaj do koszyka".


2. Obsługa koszyka


- Koszyk przechowuje wybrane przez Ciebie produkty.
- Koszyk jest oparty o pliki cookies i aby działał poprawnie, muszą być włączone.
- Możesz dowolnie modyfikować ilości wybranej pozycji.
- Możliwy jest powrót do sklepu i dodanie nowych produktów.
- Gdy zdecydujesz się na zamówienie, kliknij przycisk "zamawiam".


3. Rejestracja na stronie sklepu

- Email posłuży nam do wysłania potwierdzenia o przyjęciu do realizacji Twojego zamówienia oraz informacji o jego wysłaniu.
- Podczas rejestracji konta w sklepie wymyśl i potwierdź hasło.
- Możesz również zadecydować czy chcesz być z nami w kontakcie i otrzymywać newslettery z informacją o naszych najlepszych akcjach promocyjnych.
- Login i hasło potwierdź przyciskając "Dalej".
- Email z hasłem od tej pory chronią dostęp do Twoich danych i ułatwią logowanie przy kolejnych zakupach.
- Jeżeli zapomnisz hasła do logowania, skorzystaj z opcji „Przypomnienie hasła”.


4. Podanie danych niezbędnych do realizacji zamówienia

- Przekazywane informacje są szyfrowane w standardzie SSL 128-bitów.
- Dane zostaną wykorzystane wyłącznie do realizacji zamówienia.
- Przy kolejnym logowaniu dane zostaną uzupełnione automatycznie, o ile zaznaczysz opcję zapamiętania danych.
- Umożliwiamy podanie dwóch różnych adresów: do wystawienia faktury i dostawy.


5. Wybór dostawy

- Do wyboru dostawa Pocztą Polską, kurierem, do Paczkomatu InPost lub w kiosku RUCHu.
- Szczegółowe informacje o kosztach i terminach dostaw znajdziesz na stronie Sposoby i koszty dostawy.


6. Wybór formy zapłaty

- Do wyboru płatność przy odbiorze oraz poprzez PayU (kartą płatniczą, szybkim przelewem elektronicznym, BLIK-iem).
- Szczegółowe informacje o sposobach płatności oferowanych w sklepie AleMaluch.pl znajdziesz na stronie Formy płatności.


7. Potwierdzenie przyjęcia zamówienia do realizacji


- Zostanie wyświetlone na nowej stronie wraz z numerem zamówienia.
- Otrzymasz email z listą zamówionych towarów, potwierdzeniem danych adresowych, wybranym sposobem dostawy i płatności.
- Gdy zamówienie będzie przyjęte do realizacji powiadomimy Cię o tym dodatkowym mailem.
- Etapy realizacji zamówienia możesz sprawdzić na swoim profilu - Twoje konto > Zamówienia.


8. Potwierdzenie wysłania zamówienia

- Gdy paczka zostanie wysłana, otrzymasz od nas email potwierdzający realizację zamówienia wraz z przewidywanym terminem dostarczenia paczki przez przewoźnika.

Biuro Obsługi Klienta
poniedziałek - piątek 9:00-17:00
42 680 44 56