0 POZYCJI
KOSZYK JEST PUSTY

Termin dostawy zamówienia

Całkowity termin dostawy zamówienia = czas realizacji + czas dostawy przez przewoźnika

1. Czas realizacji

Jest to czas potrzebny na skompletowanie zamówienia, ewentualne sprowadzenie towaru od dostawcy i przygotowanie paczki do wysłania z magazynu. Czas realizacji w opisie każdej pozycji na stronie sklepu.
Większość produktów, które posiadamy w ofercie ma termin realizacji 24 h, co oznacza że wysyłka zamówienia powinna nastąpić najpóźniej następnego dnia roboczego. Jeżeli jednak w zamówieniu znajdzie się towar oznaczony jako „Przedsprzedaż” lub „W dodruku”, oznacza to, że trzeba będzie poczekać z wysyłką całej paczki na dostarczenie pozycji do magazynu. Przewidywany czas pojawienia się takiego tytułu w magazynie podany jest na stronie każdego z produktów.


2. Czas dostawy


Zależy od wybranego przewoźnika i jest liczony od momentu nadania paczki.
Nie mamy co prawda wpływu na przebieg dostawy, ale w przypadku opóźnienia prosimy o kontakt z naszym BOK-iem – postaramy się pomóc i interweniować u dostawcy.


3. Standardowe terminy dostaw przewoźników

Terminy dostaw liczone są od momentu wysyłki paczki i wynoszą:
- Kurier (DPD, DHL, GLS) - 1-2 dni robocze;
- Poczta Polska (kurier pocztowy oraz odbiór osobisty w urzędzie pocztowym) - 2-3 dni robocze
- Paczka w Ruchu - 2 dni robocze;
- Paczkomat InPost - 2 dni robocze.

Prosimy pamiętać o tym, że podane terminy dostaw dotyczą dni roboczych (część przewoźników pracuje również w soboty, ale nie jest to standardowa usługa) oraz są liczone od chwili zrealizowania i wysyłki zamówionego towaru.

Biuro Obsługi Klienta
poniedziałek - piątek 9:00-17:00
42 680 44 56